oluyor...

5 Mart 2014 Çarşamba

Oluyor mu acaba? Olan ne olmayan ne? kime göre ya da neye göre oluyor olanlar? olanları belirleyen gizli güç ne? perde arkasında kim yönetiyor olanları olmayanlara nasıl karar veriyor olmasın bu diye? Olmasın dediği şey ya benim için olması gereken birşeyse? neden engel oluyorsun kısmetime? sen kim oluyorsun da olması gerekenle olmaması gerekeni ayrıştırıp bana ortaya bir karışık sunuyorsun. ben senin oluruna olmazına olur olmaz karışıyor muyum hem? kader denilen şey sen misin bütün bunları düzenleyen canavar? elimden aldıkların için senin hayrınaydı olmaması mı diyorsun başka bir alemde acaba? o yüzden mi sana şarkılar yazılıyor kader kahpe kader diye? ağlarını ördün mü diye soruyorlar? demekki şu insanların mutsuz olmalarında kader var. kader kelimesi kullanıldığı yerlerde genelde olumsuz bir anlama işaret etmez mi? kaderi böyleymiş, kısmet, herşey olcağına varır? eee suçlu ortada? kader! madem bulduk dayansak ya kapısına? sen bi aşağı insene kader bir şey diycem sana! bir kere de olumlu bir cümlede geç be kader! vay be kadere bak ne şans denmiyor cümlelerde nedenini açıkla bana. sen ayağımıza dolanan bir ip misin, sarıp sarmalayarak önümüze engeller mi inşa ediyorsun anlat bana. seninle bir alıp veremediğim var alacaklarımı ver bana... ben kaderimse çekmem arkadaş.. kaderimi değiştirmek için sınırlarımı zorlarım. belki de ondan benim de isyanım. hayır bu böyle olamaz, olmayacak demelerim. inat değil mi işte kadere inat diyerek şansımı sonuna kadar zorluyorum. yaşanmamışlıkların pişmanlığı bana misafirliğe gelmesin diye.

0 yorum:

Yorum Gönder