biraz

4 Mart 2014 Salı

gerizekalı
Biraz gerizekalı olabilir miyim acaba? geçen gün vapura yetişmek için soğukta hem donup hem de topuklu ayakkabılarla yürümeye çabalarken, bir yandan da ıslak zaminde topuğum kayıp da düşmesin diye çırpınırken önümde bir adam taklalar atacaktı nerdeyse. Evrene negatif ne sunsam hiç geri çevirmiyor sağolsun. Pozitifleri kendine saklıyor bana vermiyor anlaşılan. Neyse ben bu soğuk, yağmur, topuklular, vapurun kalkmasına son 3 dakika ile cebelleşirken aklımdaki tek ana sorun "bu montun yakada bir çıt çıtı vardı nereye kayboldu lam" düşüncesiydi. Atkım yoktu ve üşüyordum ve evet o montun yakasında bir çıtçıt vardı kapadım mı boynumu azcık sıksa da soğuk geçmiyordu en azından böğrüme doğru. O kadar da para veriyoruz heh haberim bile olmadan gitti işte çıt çıt diyorum. neyse vapura binince bulurum ben onu bakarım aynayla diyip kendimi iskeleye atıveriyorum. Sonra oturuyorum, içerisi sıcacık. Ellerim sıcaktan gevşiyor ve çıtçıtımı buluyorum. ohh be bir yere gitmemiş. Verdiğim paraya da helal olsun diyerek gülümsüyorum. Biraz değil belki ama zaman zaman gerizekalıca şeylere takıldığım kesin..

0 yorum:

Yorum Gönder